A NIGHT UNDER THE STARS


Efter fårö igår kom Diana hem till mig! Vi såg på 5 avsnitt Gossip girl och vid typ 1 så drog vi ut på en promenad
och köpte pommes i turkluckan! hur kan det vara så sjukt gott med pommes så dags? Sen så gick vi hem och la
oss på min terass med varsin sovsäck och pratade och skrattade tills vi somnade under en underbar stjärnhimmel!
Imorse när vi vaknade gjorde vi frukost (bilden) och såg på ännu ett avsnitt Gossip Girl!
Idag är jag verkligen helt sjukt bränd sen igår.. det är till och med så att jag fått en rosettbränna på ryggen..
alltsåå... av min bikini som man knyter med en rosett i ryggen! ser väldigt kul ut måste jag säga.
Min leverans av smyckestillbehör har också kommit idag (övre högra hörnet av bilden)! glad tjej!







xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0