I LOVE YOU BUT I LOVE ME MORE


Ser verkligen inte fram emot skolan och är minst sagt lite nervös över det hela.. jag höll på att "gå in
i väggen" (som det så fint heter) förra hösten och alla säger att 2an är så mycket värre... jippie...
Jag har börjat förbereda mig iaf och jag är nu klar med min almenacka! Den är fullproppad med
glada minnen och jag har redan skrivit in alla datum då man får cashflow! woohoo jag är nöjd!


Idag har jag varit på stan och fikat med några amigos + lite shopping!
sen blev det en kväll fylld av sex and the city med David, Diana och Sara, MYS!
NU: En kopp chai-te med sällskap av kapten röd, svenska björnstammen och looptroop
ha en bra kväll!





xoxo / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0