BAGLADY


en del av min väsksamling!
högst upp till vänster: svart: Wera/åhlens, svart med dragkedjor: completement/Åhlens,
sicksackmöns-trad: H&M, Beige: H&M, Röd quiltad: Gina Tricot, plommonlila quiltad: Zara,
 Gul: Urban Expressions,svart clutch: fått av Diana, Brun: Louis Vuitton, svart med axelrem:
 MQ, liten svart quiltad: Cubus, blommig: fått av Kornelia och Emelina, Rosa: Monki,
 Svart: Monki, Silver: Paris Hilton, Svart kuvert-väska: Glitter, Metallic:
fått av Catherine (köpt i London), Tygväska:
Odd Molly


Man brukar ju prata om att man antingen är sko- eller väsktjej! men jag är verkligen båda!
Älskar både skor och väskor! Dock blir jag mobbad i släkten för min väsksamling som är lite större
än den på bilden.. men enligt mig är det inte tillräckligt många.. hehe! Min favorit är såklart min
Louis Vuitton!

Nästa väskköp: En svart Marc Jacobs och en brun Mulberry!
sen fattas det bara en Chanel och en Hermes så är min samling komplett!






xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0