DAG 3: TRE LÅTAR SOM VÄCKER STARKA MINNEN

David Guetta- Memories : Ser framför mig mina fina tjejer på ett improviserat dansgolv med saftshottar i händerna, dansandes i timmar! underbart <3

Den svenska björnstammen- Allting kommer bli bra tillslut : Påminner mig om den hittills värsta perioden i mitt liv.. trots det älskar jag låten!

Magnus Uggla- Trendit, trendit : Var bara tvungen att ta med någon Magnus Uggla låt eftersom jag i princip växt upp med honom i högtalarna! valde just denna låt eftersom min familj sjöng den låten för mig istället för "ja må hon leva" när jag fyllde 16år!

sjukt svårt att bara välja tre låtar! hade kunnat ha med många fler som till exempel längesen med Petter som jag älskar eller Fields of gold med Sting!

pussar från Göteborg!





XOXO/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0