HAR VARIT VAKEN HELA NATTEN OCH KÄNT OM HJÄRTAT SITTER KVAR


Ikväll åt jag och min familj en god och mysig middag på Hamnplan 5! sen gick vi hem och såg film..
och trots att jag inte har gjort så mycket idag är jag superdupertrött! fast okej.. klockan är ju trots allt
halv 2 på natten... menmen jag är ett nattdjur!



DAG 6 : Fem saker jag tycker om att göra

Dyka i havet! frihetskänsla x1000

Befinna mig på västkusten och äta rökta räkor på en klippa

Chilla runt med bra sällskap på Visbys gator om kvällar och nätter

Åka runt i en bil och lyssna på musik, helst vara påväg bort

vara kreativ: rita,virka, göra smycken och ja.. massa kosntiga saker jag kommer på





xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0