I AM ASKING HIM TO CHANGES HIS WAYS


dagens accesoarer! crystal bullet : gjort själv, nyckel: marknadsfynd, kedja till nyckel: thomas sabo



DAG 2: Nio saker om mig själv

Jag har aldrig färgat mitt hår

Enligt mig är träning slöseri med tid.. hehe

Jag har gått i high heels sen jag var 2år gammal

Blir lätt nervös och får alltid panik i onödan

Jag är sjukligt nyfiken på i princip allt

Jag är perfektionist i nästan allt jag gör

känner mig typ naken (exposed som Maria Montazami sagt..) utan nagellack

Jag har aldrig gillar byxor.. utom ett par älskade militärgröna pösbyxor jag hade
i femman.. som för övrigt Diana älskar mig för..

Mat och mode är mina största passioner!





xoxo / M

 

 


Kommentarer
Postat av: Diana

fast jag älskar dig för massa annat än dina pösbyxor gum :)<3

2011-07-05 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0