I AM SENDING YOU POSTCARDS FROM FAR AWAY


Dagen har bestått av besök på olika museum! sjöfartsmuseumet med akvarium och Röhsska museumet
som är ett design och konstmuseum! lycklig tjej. Det var just nu en utställning om coktailklänningar från
olika tidsepoker! kreationer som Christian Dior och självaste Coco Chanel skapat fanns där och det kändes
lite som mitt mecka! haha efter alla museibesök så blev det mer shopping.. allt jag köpt under resan
lägger jag ut kloka bilder på när jag är hemma. Sen drog vi till hotellet och badade i poolen på taket!
sjukt coolt! btw 1: det blev mycket matbilder idag! btw 2: (angående bild två) JA, vi hittade nemo!
godnatt alla fina!



DAG 10: Ett erkännande

Jag hatar tiden.. den gör mig alltid stressad och den gör så saker tar slut!
Jag är rädd för framtiden! Vad ska jag jobba med? Vad vill jag jobba med?
Såna frågor kan ge mig panik! Jag hoppas iaf att jag kommer bort ifrån
Gotland och flyttar typ till STHLM eller någon ännu större stad och jobbar.
Och sen uppå det vill jag ha barn men samtidigt vill jag inte det för att
det skulle göra SJUKT ont.
Jag måste sluta vara såhär mesig över allt!
kör på bara!




xoxo / M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0