OMFG NOT MONDAY AGAIN...


Har sjuk ångest just nu över ett tal jag ska hålla på fredag... går sjukt dåligt!
Så istället för att bryta ihop kollar jag igenom Veronicas Tumblr!
Mina fyra favoritbilder ser ni här över!

Igårkväll hade jag och några tjejer en mysig kväll hemma hos mig med te och kakor!
Runt halv tio hade flera liter te druckits, kalorier proppats i oss och massor av hemlisar
kommit ut ur det dolda.
Idag var det skola som gällde.. jaa.. inte kul!
Efter skolan gick jag en sväng med Veronica på stan för att kolla på stuff till fars dag!
Nu: PLUGG






xoxo / M


Kommentarer
Postat av: DAISY

Ja usch, kul att man har både söndag och måndagsångest...



Fina inspobilder!

2011-11-08 @ 21:15:19
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0