HELLO SUNDAY.. HERE WE ARE AGAIN

Haft en väldigt produktiv dag! gick upp vid 9 och åt frukost och sedan gav jag mig på disken från
gårdagens middag. Vi var 7 stycken på middagen och det var 20glas att diska! helt sjukt..
efter det så drog jag på mig lite chill kläder och började städa pappas bil inuti.. tog typ två timmar!
Så diskbänken är tom och bilen är skinande ren (på insidan iaf) och jag har fått cash!
Jag har också hunnit plugga spanska.. blir ingen dagens idag eftersom det inte är så överdrivet
spännande att se vad jag hade på mig när jag krälade runt i bilen med damsugare och trasor!


Veckans stolthet:
Ja, jag är sjukt stolt...
Bara 5 skoldagar kvar tills höstlov nu! PEPP






xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0