I CAN'T QUIT BABY


Dagens frisyr: slarvig donutbulle. Man gör för en vanlig låg tofs sen tar man en oanvänd strumpa och
klipper av så man får som ett rör. Sen rullar man ihop den till en donut och trär på tofsen. Sen drar
man över håret över donuten och fäster med hårnålar.
Om man vill ha den lite slarvig så drar man försiktigt och tar ut några hårslingor.


Imorgon är det skåne som gäller! helt sjukt ju.. känns som i förrgår jag och Emma kom på idén!
Så ikväll blir det att packa och mysa med familjen och snart om cirka en halvtimme kommer farmor
och hämtar mig eftersom vi ska spela bowling. Nu ska jag gå och öva in taktik för att slå farmor!






xoxo / M


Kommentarer
Postat av: Lia

OFTA! Jag har hittat EXAKT samma tips och har gjort en likadan! Har du sett det på Signe Siemsen's blogg?!?!?

2011-10-25 @ 12:23:15
URL: http://litesomlia.blogg.se/
Postat av: Emma

WTF!!!???? en strumpa?!?!? huuuuuur då?!

2011-10-25 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0