LOVE IS LIKE SUICIDE


Jag och min lillebror var ute på en promenad för en stund sen och han fick bli dagens outfitfotograf!
Tyckte han gjorde det sjukt bra och han började komma med idéer om hur jag skulle stå och sitta!
haha kul. Sen drog vi till Ica och köpte cola, crossianter, vattenmelon och batterier! allt man kan
behöva när föräldrarna inte är hemma!

Dagens val:
Kjol- Indiska, Tröja- Åhlens, skor- Vagabond, Väska- Louis Vuitton, Klocka- Triwa

har fått sjukt många fina kommentarer om min kjol och outfit idag i skolan! så tack
och många har frågat om min tröja var från chicy men den kommer ifrån Åhlens som står
här ovanför!

NU: hejhej historia b!





xoxo / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0