OF ALL THE THINGS I WAN'T TO DO, THE MOST IMPORTANT IS SEEING YOU

Nu är det finally Friday som jag inte tror någon missat? men iallafall så känns det grymt skönt.. bara
10 skoldagar kvar tills jag och Emma drar till skåne! Emma var här nyss och vi planerade lite kring
allt typ.. vi ska försöka göra skåne på tre dagar! kan helt klart bli en utmaning!
Olivia plingade nyss på dörren också.. det är maskerad på G! och Olivia behövde låna en kjol!
Jag vet inte vad jag ska ha på mig!! PANIK! får fixa något halvspontant ikväll..
Annars så händer det inte så mycket ikväll! Eller jo jag och mamma ska ha myskväll! middag och alfapet!
kände att den här veckan har varit lite för påfrestande och att jag bara måste chilla ner lite!
Hoppas ni får en grym fredagskväll!


PIC- Tagen av Amalia på fårö när jag, hon, Nina och Emma hade världens mysigaste strandhäng!
ÅHH saknar redan sommaren som fan!






xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0