DET ÄR KYLIGT HÄR INATT NÄR VISBY KYSSER MIG PÅ KINDEN


Lite bilder från min håltimma med Veronica! mys med lunch, fika och shopping! vi är så effektiva.
Vi provade massa roliga "päls"grejer som ni ser! den där (jag vet inte vad) som jag har på mig var
riktigt mysig.. blev nästan lite sugen! vad tycker ni?
Efter en skoldag med prov och håltimme så träffade jag Elin och bakade massa mumsiga saker!
sen åkte vi ut till mormor och morfar och spelade kort! Per var också där så jag fick gosa med hans
hund! NU sitter jag hemma är sjukt glad, ska snart träffa Emma och så ska jag nog skissa massa
klänningar (det mest avkopplande och roliga jag vet)
Ska försöka ta en outfitbild idag också bara för att det känns så bloggigt!






xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0