DON'T CALL THE DOCTOR I'M GONNA GET BETTER


Imorse vaknade jag med världens yrsel och enorm huvudvärk och då och då får jag jättekonstiga
känslor i kroppen.. typ som varma strömmar (Det går inte att förklara)! Därför stannade jag hemma
idag! Känner mig lite stressad för jag borde egentligen plugga men jag orkar inte tänka så istället
sitter jag och ritar, gör smycken (se ovan) och ser på MTV! Undrar hur m¨ånga gånger jag kommer att
se pitbulls musikvideo till "give me everything" idag! är redan uppe på 5!
Igårkväll: Såg jag en räv mitt i Visby! jättesöt!
Jag träffade Emma också på en promenad längs strandpromenaden, vi pratade antagligen lite för
mycket om killar (det slutar alltid så), sen gick vi hem till Emma och såg Idol! mys
NU: ännu mer MTV + ett försök till att sova







xoxo / M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0