I'M NOT AFRAID


Shower gel Pink grapefruit, 80kr, The body shop

Idag blev det som planerat shopping med mamma! fick en guldring med mystisk sten och
en showergel från the body shop av mamma! Kände mig sjukt smart i valet av doft.. uppiggande
och fräsch vilket blir perfekt och välbehövt i höst!
OCH!! sen så provade jag fler jeans än vad jag någonsin provat förr och till slut hittade jag ett
par relativt perfekta för 499:- på JC! Nu äger jag mitt femte par jeans ever


Har börjat gjort fler crystal bullets nu och denna gav jag till Josefine som jag spenderade kvällen med!
Vi såg på G som i gemenskap, åt nutellaglass och maränger som hon händigt gjort själv och härmade
magnus uggla!





xoxo / M


Kommentarer
Postat av: L

den tvålen luktar så satans gott! (har den med ;) ) Och händigt värre btw

2011-09-04 @ 11:57:41
URL: http://litesomlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0