ONES UPON A TIME NOT LONG AGO


Pics: tagna med mobilen yesterday!
här är en bild på min outfit igår med mina nya jeans! OCH nej... jag är inte gravid på bild nummer två!
Det ser ut så men det är bara tröjan.. eller i värsta fall vanligt hederligt fett! Antagligen båda.

Tröja: Henri Lloyd
Jeans: Crocker/ JC
Skor: H&M



Idag har jag pluggat, pluggat lite mer, pysslat med en hemlig grej och sett på min favoritfilm
G som i gemenskap tre gånger! känns inte helt normalt!
Nu dricker jag chai-te igen och äter kanelbullar från märtas!
imorgon väntar en skoldag med en håltimme på 4,5h.. segt liv




xoxo / M


Kommentarer
Postat av: emma

finafina finaste malin!!

2011-09-08 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0