SHE IS A FREAK THOUGH

De senaste dagarna har jag använt mobilens kamera för att ta kort och teknisk som jag är har jag glömt bort hur man får över dom till datan... haha lyckat! Så ni får leva med ett ovanligt bildlöst inlägg. Dagen har varit sjukt seg och jag borde egentligen stannat hemma men det var skolfoto så jag gick ändå! Är inte skolfoto det mest obehagliga någonsin? det blir liksom ALDRIG en bra bild..


Dagens humör: Lost... minst sagt

Dagens drog: Mormors äppelkaka och filmen: G som i gemenskap

Dagens låt: Saknade vänner- Kapten röd

Dagens bästa: Min favorittidning kom genom brevlådan!

Dagens sämsta: läxor, min mobilräkning

Dagens längtan: Helgen med massa planer och STHLM nästa helg! ÅHH






xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0