SHOP UNTIL YOU DROP


Denna väska gömde sig i min marc by marc jacobs- kasse! Hade världens beslutsångest över vilken
av tre olika väskor jag skulle köpa.. men tillslut blev det denna snygging som gick loss på 1910:-
Jag köpte mitt sjätte par jeans ever också! dom har perfekt blå färg, är ankelkorta och har en snygg
detalj med dragkedja! Jag köpte dom på Gina Tricot för 499:-
Ett par fejkskinnshorts blev också mina för endast 179:- på H&M! H&M i sthlm är så himla grymt!

Jag köpte en ascool kjol också som ni får se sen eftersom jag har på mig den just nu!
Köpte väldigt lite för att vara jag egentligen men jag kände mig nästan sjukligt kräsen! haha
Jag skulle köpa tröjor och toppar... men kom hem med endast underdelar...? haha misslyckat
Nu ska jag städa mitt rum och se över veckans planer!






xoxo / M


Kommentarer
Postat av: Josefine

FÖR SNYGG VÄSKA!!!!!

2011-09-19 @ 23:43:49
Postat av: jennifer

Riktigt fina inköp!

2011-09-21 @ 20:49:55
URL: http://jblife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0