SO LOVELY AND SO UNLOVELY

Tänkte börja med en lite ny grej här på bloggen! Lite då och då så ska jag visa något av mina superköp och ett
av mina lite sämre köp genom tiderna! förhoppningsvis blir det en aning underhållande!
här kommer den första "so lovely and so unlovely"

"SO LOVELY"

Mitt älskade linne från Odd Molly får bli den här gångens "so lovely"! just för att jag älskat den ända
sedan jag fyllde 15år och fick den... lång livslängd helt enkelt!

"SO UNLOVELY"

En mönstrad baddräkt från Matthew Williamsons samarbete med H&M! När jag har på mig den känner
jag mig lite som en allt för stor bebis i sparkdräkt och mönster och massa färger är verkligen inte min
grej.. så just nu ligger denna skapelse undangömd långt inne i garderoben..


NU: Ska jag plugga... kul? nej...
tacka gud att choklad finns som kan hjälpa en att komma över i princip vilken depression och uppgift
som helst!







xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0