STHLM EN STAD SOM VILL BLI MITT HEM


en tur till favoritfiket Wienerkonditoriet på biblioteksgatan
Hotellet hade sjukt coola handfat, svart toalettpapper och pool på taket i sthlm city! cooool
Langos på Grönan! Det blev ett åk på Vilda musen med Majsa.. sjukt kul! man älskar ju dom där fotona
man kan köpa efter! eller...?
så såg vi The Arks sista spelning med 14 996andra! grymt

sockergrisen numero uno trycker i sig en cola och en stor rosa (ofc) sockervadd efteråt..
Hotellfrukost! tänk er det varje morgon..
Mongobild på mig när jag roar mig
shopping for life!
bild 1. min ceasarsallad på restaurang Zanzibar mitt på norrmalmstorg!
bild 2. Min mor och moster!
Jag och mamma tar en promenad till Gamla stan för att träffa Danderydbruden Emily!
Jag och Emily vid slussen! i Bakgrunder ser man huset där "G som i gemenskap" spelades in!
min favvofilm för er som inte fattat det!
och jaa det är en Marc by marc jacobs kasse som dinglar på min arm.. men ni får se vad som gömmer
sig i lite senare! mohaha + det andra jag köpt!

Har varit två grymma dagar i sthlm med Elin, Majsa och Mamma. Elin lyckades mer eller mindre
gömma sig på varje bild.. jag lovar, hon är proffs!

Nu måste jag sova! Ni får som sagt se mina fynd imorgon.. pusss





xoxo / M




Kommentarer
Postat av: josefine

Ser ut som att ni haft super mysigt <3



Synd att vi inte hann träffas...

2011-09-18 @ 10:27:34
URL: http://adejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0