WHEN WORDS ARE NOTHING BUT SIMPLE LIES


En tre år gammal bild på mig och Josefine! hur små liksom? Jag har sjukt kort hår också...
Denna bild tror jag är från min och Josefines märkesnörd-period! vi var så sjukt kräsna.. haha
minnen for life! kärlek for life!
Idag hade jag tänkt att plugga som fan... men så blev det inte riktigt!! tog en rejäl sovmorgon
och nu sitter jag och gör smycken istället... haha lyckade planer...
Ikväll ska jag träffa Emma och boka en tripp till skåne! sjukt nice!
ha en bra daag grabba'!








xoxo / M


Kommentarer
Postat av: Elsa

När exakt kommer ni till Skåne? ;)

2011-09-22 @ 22:02:17
URL: http://elsow.blogg.se/
Postat av: josefine

Älskar dig! <3

Förlåt x100000 för att jag var så dum idag. Puss

Vi ses i helgen

2011-09-23 @ 00:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0