KILLKLAPPAR

1. T-shirt från Marc by Marc Jacobs ca. 650kr 2. Mössa från Samse Samsoe 299kr (Nelly.com)
3. Plånbok från Acne 595kr 4. Prenumeration på tidningen Offside 2nr för 69kr (tidningskungen.se)
5. Deodorant från Diesel ca. 230kr 6. Resehögtalare till mobilen 300kr på teknikmagasinet.se
7. Hörlurar från Urbanears ca. 600kr 8. Sammetsfluga 599kr Nelly.com 9. Stickad tröja från Cotton-
field 999kr (Nelly.com)
 
Det svåraste julklapparna är i princip alltid de som ska till någon kille.. Sin pojkvän, pappa eller bror
och så även i år! Dock är jag äntligen klar med alla julklappar. Kan ju tyvärr inte avslöja vad jag köpt
men här ovan ser ni lite olika idéer jag haft under mitt letande till min pojkvän, pappa och lillebror!
Okej... kanske inte till min lillebror för han är mer intresserad av vapen och kaffe än kläder och
teknik!
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0