MITT 2011!


En bildbomd från början av året till September! Jag kände att det nyss var oktober såå ni minns kanske
dom bilderna ändå! Men about mitt 2011.. för mig har det kännts som ett snabbt och overkligt år!
 Allt har gått otroligt fort, jag har varit stressad och ibland inte lyckats ta in vissa upplevelser!
Det är varken det bästa eller sämsta året eftersom mitt liv är som en gott och blandat påse, man vet
aldrig när man råkar äta en äckligt lakrits.


LÅTARNA SOM DÅNAT I MINA HÖRLURAR (TOP 10) -

Första gången- Magnus Uggla
Kärleken?- Labyrint
Till' I collapse- Eminem (Feat. Nate Dogg)
Från Hjärtat- Ison & Fille
If I was you (OMG)- Far east movement (feat. Snoop Dogg)
I just had sex- The Lonely Island (feat. Akon)
Ett snedsteg bort- Kapten Röd
Vill ha dig i mörkret hos mig- Drömhus
Underbar- Fronda
Best thing i never had- beyoncé



2011 DROGER-

Shopping
Gå i högklackat
Fisk- och skaldjursgrytor
Naturchips
Vattenmelon
 (Mat och godis i allmänhet egentligen...)


HÖJDPUNKTERNA 2011-

Sommarens häng på Visbys gator
Resan till västkusten med familjen
Alla små tripper till STHLM
Resan till Skåne och Danmark med Emma var amazing
Alla lov och ledigheter från skolan



PERSONER SOM GJORDE MITT 2011-

Emma- För att vi kommit närmare varandra och var på en grym resa till Skåne. Och också för
att du är en otroligt underbar vän!
Kornelia- Vi har också kommit närmre varandra och du är grym på att sätta igång allas party-
humör.
Josefine- Har nog sagt allt om dig tidigare.. Du är bäst!
Diana- Du finns alltid där för mig Gum och tack gud för att någon har lika sjuk humor som mig.
Veronica- Hade inte överleft skolan och Jonas utan dig!
Jag älskar er verkligen och jag ska inte glömma-
Sara, Nina, Susanna, Louise, Hedda, David m.f.
 
Familjen och släkten såklart- Mamma, Pappa, Jeppa, Elin, Emily m.f.

och sist men inte minst en person jag träffade iår.. (årets bästa möte kan vi kalla det)
Jens- Du är världens finaste!



SAKER JAG SER FRAM EMOT 2012-

Åka till Borås
London
Varmare tider
Gå ut 2an på gymnasiet
... och mycket mer!






xoxo / M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0