GIVE ME

 
Detta är sakerna som antagligen haft en plats på min önskelista allra längst! (Med undantag för
en Chanel 2:55 väska)
 
Mulberry small bayswater satchel är den underbara väskan ni ser uppe i vänstra hörnet.
Den kostar ca. 7300:- och jag kan avslöja att jag precis börjat spara till denna goding!
BE MINE!
En klocka från Micheal Kors har jag funderat på länge.. Men har fortfarande inte kommit
fram till om jag vill ha en i silver eller i guld.. hmmm! Kommer antagligen att önska mig en
i julklapp.
En smal, enkel och simpel ring med en ädelsten i har jag också länge velat haft! (inte
förlovningsring). Men en smal i silver eller guld med en Rubin, Smaragd eller Safir på.
..och Kattskorna från Charlotte Olympia är bara helt fantastiska.. Funderar på att köpa
ett par look-a-likes som bland annat finns på Bubbleroom och Blink!
 
BLOPPIS!!!!!
Kolla gärna in min bloppis jag fixat iordning! Massor av plagg och accessoarer varav många
är helt oanvända! www. secretsbym.blogg.se/bloppis
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0