GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

Såhär har min kväll sett ut! Varit på tjejkväll med mamma, moster och Elin!
Provat på "fiskspa" för första gången.. och jaa.. det var faktiskt skönt!
Det var jättesöta fiskar, dock en lite obehaglig tanke att dom äter ens döda hud!
Men jag skulle helt klart kunna göra det igen!
Efter fiskspat så var iallafall jag dödligt hungrig så vi åkte till Wallers och åt! De hade likt
de andra gångerna jag ätit där väldigt god mat! Så det är också ett tips om ni råkar befinna er
på Gotland.
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fiskspa hade jag velat testa någon gång, ser spännande ut (och kittligt..)!

2012-06-28 @ 17:43:58
URL: http://piggelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0