SPEND OR SAVE?

 
Hade helt klart velat haft allt på "Spend"-sidan men eftersom jag inte är varken någon superrik kändis
eller för den delen jobb utan bara studiebidraget att leva på så får jag se mer på "Save"-sidan..
Jag måste ju erkänna att speciellt armbandet och väskan är EXTREMT lika!
 
Spend- Väska från Céline priset ligger på 10000+.. mer exakt vill iallafall inte jag veta, Stickad tröja
från Hope ca. 2300kr, Armband från Cartier ca. 5000kr och kilklackarna från Isabel Marant går loss
på ca. 5500kr.
Save- Väskan från Gina Tricot kostar 299kr, Stickad tröja från H&M; priset ligger på 299kr där med,
Armbandet kommer från Nelly 129kr och kilklackarna från TopShop kostar ca.900kr.
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Elsa

Väskan & armbandet SAVE! :)

2012-10-03 @ 17:57:31
URL: http://elsow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0