TOVE ADMAN

Min Favoritdesigner vad gäller inredning är utan tvekan Tove Adman. Dels på grund av att hon är
gotlänning som jag också är men också för att sakerna hon skapar är helt underbara! Vill ha allt!
I nuläget har jag bara lampan som är formad som en glödlampa i frostat glas men drömmen är att
köpa takkronan i taggtråd och massor med betongljusstakar.. Så om någon redan funderar på vad
dem ska ge mig i julklapp så får ni gärna köpa ljusstakar i betong! Ljusstakarna i betong säljs för
övrigt på Selfridges i London vilket är riktigt häftigt!
Om ni vill ha mer inspiration tycker jag ni ska googla Tove Adman eftersom det kommer upp en hel
del fina inredningsbilder fulla med inspiration!
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0