AFTER RAIN COMES SUNSHINE

         Ny Tröja- Zara // Hatt- Monki // Jeans- Crocker // Ny Väska- Lindex // Boots- Din sko //
Klocka- Lånad av mamma (Guess)            
 
Helt otroligt att det blev så fint väder nu på eftermiddagen trots skitvädret imorse..! Så eftersom
regnet lyste med sin frånvaro åkte familjen på picknik och mamma kunde fota lite outfitbilder på mig.
Tröjan är som sagt ny från Zara och jag fullkomligt älskar den! Väskan är också ny och den ska helt
klart få följa med till Rom då den har den perfekta storleken! Till sist vill jag bara tacka hatten för att
den räddade en riktigt dålig hårdag.
 
 
 
 
xoxo / M
       

Kommentarer
Postat av: DAISY

Snyggt! Älskar tröjan, hur mycket kostade den? :)

Svar: Tack! :) Tröjan kostade 399:-! Riktigt skön.. använt den varje dag sen jag köpte den.. hehe :)
Malin

2012-10-01 @ 16:33:08
URL: http://daisykewk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0