VII april

Jacka- Peak performance (mammas) // Klänning- H&M // Halsduk- Mulberry // Väska- Marc by Marc Jacobs // Armband- Sophie by Sophie
 
Såhär har jag sett ut idag när jag och mamma har myst och gjort lite olika saker! Vi har hunnit sjukt mycket! Gått på stan, bakat, varit på blåsippsjakt (hittade massor) och dessutom har jag pluggat väldigt mycket! Känner mig med andra ord väldigt nöjd med dagen!
Här ovan ser ni min nya väska som jag fick av familjen när jag fyllde år! Kommer lite fler bilder på den imorgon! Gillar den verkligen hur mycket som helst och längtar efter att bära den till massa ljusa vår- och sommarkläder.
 
Hoppas ni haft en bra helg
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0