Lappmarker

 
Kofta- Acne // Tshirt & Örhängen- Lindex // Jeans- Crocker // Väska- Marc by Marc Jacobs // Klackar- Nelly
 
En outfit tagen precis utanför min stuga! Och nej.. jag har inte haft på mig klackarna hela dagen men eftersom jag gått i klackar ända sedan jag var 2år och lånade mammas så kan jag inte leva utan det. haha
Denna kofta är utan tvekan sommarens bästa köp i klädväg! Använder den hur mycket som helst eftersom den är galet mjuk och alltid lagom varm!
 
Idag åkte pappa hem vilket var jobbigt.. Mamma är dock fortfarande kvar och imorgon åker vi för att kolla på nya gardiner och lite annat pimp till stugan! På tisdag så går tåget till Luleå och på onsdag är det inskrivning och hejdå-sägning till mamma. Längtar inte...
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt snyggt!

2013-08-18 @ 21:36:51
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0