Bort.. bort långt härifrån

 
London april 2012 med min finaste systeryster. Här poserar jag i en telefonkiosk, ett måste! 
London april 2012. Efter en hel dag med shopping tryckte vi i oss massa feta godsaker och vin! Saknar restaurangmat...
 
Rom oktober 2012. Här blickar jag ut över colosseum med resten av familjen.
Rom oktober 2012. 
Rom oktober 2012.
Rom oktober 2012. 
Rom oktober 2012. En klassisk bil i Rom - liten röd Fiat.
Rom oktober 2012. Mysig italiensk middag på en liten gränd där en man spelade dragspel i äkta lady och lufsen-anda.
 
Stockholm december 2012. Hade inte tackat nej till en helg med min älskling i Stockholm likt förra året.
 
Berlin februari 2013 med mina tre andra kulturtjejer och min favoritlärare! 
Berlin februari 2013. Två fina tjejer på en äkta tysk restaurang med varsin stor öl i näven. Är man i Tyskland så är man.
Berlin februari 2013. Ett kvällsbesök till Brandenburger Tor.
 
Franska Rivieran maj 2013. Jag och min saknade lillebror i bergsstaden St Paul.
Franska Rivieran 2013. frossar macroner med utsikt över den franska landsbygden är inget man tackar nej till.
Franska Rivieran maj 2013. Monaco.
Franska Rivieran maj 2013. Sitter och glider bland lyxbåtarna.
Franska Rivieran maj 2013. Monaco.
Franska Rivieran maj 2013. Än en gång; jag saknar restaurangmat!!
Franska Rivieran maj 2013. Skymning i Nice.
Franska Rivieran maj 2013.
Franska Rivieran maj 2013.
 
Något jag absolut inte tackat nej till just nu är en resa någonstans långt härifrån, speciellt efter denna tuffa dag. London, Rom, Stockholm, Berlin, Nice, Monaco, St Paul ser ni bilder av ovan och gud vad jag längtar tillbaka till de ställena! Dock så vill man ju gärna se nya ställen också. Högt upp på önskelistan vad gäller resor är Paris, Prag, Hawaii och Barcelona! Dock så är det ju lite svårt att åka någonstans med en studentbudget och studier på heltid så resor får vänta lite! Dock åker jag med klassen till Ryssland i februari vilket ska bli spännande och lite läskigt! Nu ska jag fortsätta drömma mig bort bland gamla semesterbilder...
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0