What I have been up to lately

Har varit ute och ätit trerätters med familjen på Wallers!
Haft den årliga "minijulafton" i mitt rum med mina bästa tjejer!!
Passat på att fika... inte direkt något man kan göra i Lannavaara om man inte känner för att fixa fikat själv.
Har också hunnit gjort egna praliner! Iår blev det två olika tryfflar; en med passionsfrukt och en med cointreu!
 
Förutom det ni ser på bilderna så har jag städat huset, fikat med favoriterna ur min förra klass, fixat med julklappar, träffat farmor, ätit marängswiss med bästa Elin och Alva, Skissat på smycken jag längtar efter att få göra när jag kommer upp till norr igen, sett på alldeles för många avsnitt av Game of thrones och The walking dead, gjort rödbetssallad och en hel del mer. Ikväll ska vi traditionsenligt till mormor och morfar och äta julbord!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0