Give me sunlight

1. Är på jakt efter den ultimata vita klänningen. Denna kommer från Acne och är tragiskt nog lite för dyr för mig just nu.
2. En guldig cuff till armen från Sophie by Sophie ska jag önska mig i födelsedagspresent.
3. Ett par örhängen med gula neondetaljer hade passat bra till min väska i neongul från Cambridge. Dessa örhängen kommer från Anton Henuis.
4. Det jag allra mest suktar efter just nu är en ljus väska.. Helst en från Marc by Marc Jacobs som den här ovan!
5. Platta snygga skor tycker jag alltid är lika svårt att hitta.. I år funderar jag på att satsa på ett par espadrillos i antingen neon eller vitt. Dessa ovan hade jag gärna haft i min ägo och kommer ifrån Stella McCartney.
 
Som ni ser ett smakprov av ovan så vill jag att min garderob ska gå i vitt med detaljer i krispiga färger. Får se om jag köper något av det ovan under min Stockholmstripp i helgen.. Ska iallafall kolla på väskor från Marc by Marc Jacobs så får se om jag hittar en perfekt väska och unnar mig den..
 
(Ser nu att väskan från Marc by Marc Jacobs har blivit kapad till höger vid uppladdningen.. men eftersom min dator vägrar ladda om får det vara så!)
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0