Long time

Längtar efter helt snöfri mark, längtar efter att slippa strumpbyxor, längtar efter att bara behöva en tröja, längtar efter att kunna använda mina Jeffrey Campbells.
 
Har inte prioriterat att blogga på väldigt länge nu.. och ni anar nog vad det beror på (skolan för er som inte förstod). Tar ju studenten om cirka 80 dagar skulle jag tro och det finns MYCKET saker att göra innan dess!Mestadels massa plugg som ska avslutas men också mycket kul som till exempel sy balklänning, åka på olika stockholmstripper och eventuellt åka till franska rivieran!
Nu på lördag åker jag till Stockholm med familjen för att ta det lugnt och se på Magnus Uggla. Kommer såklart bli lite shopping också och har till och med gjort en shoppinglista som jag tänkte visa er imorgon!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0