Godmorgon världen

Med denna bild från igår säger jag godmorgon!
 
Just nu sitter jag och försöker trycka i mig frukost, utanför blåser det j*vligt mycket och man känner inte direkt för att gå ut. Dock är de bara sju minusgrader idag, varmt! Om 30min börjar en föreläsning om korrosion i metaller om jag inte minns fel.. något ingående om metaller handlar det iallafall om! Vi ska ha föreläsningar om metall fram till klockan tre någon gång och sen ska jag försöka hinna ner i verkstaden och slipa lite! Nu kör vi! 
Have a nicee day people!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Robin

Vilken skön bild =) "föreläsning om korrosion i metaller". Vilket skolämne berör det? Fysik, kemi? Eller kanske rent utav teknik?

2013-11-28 @ 15:28:12
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: wilma

ofta du har bytt ut mig mot denna lilla lurviga tuss???

2013-12-02 @ 08:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0