I want, I need

1. Ankelboots från Acne 3495kr // 2. Datorfodral från by Malene Birger 1199kr // 3. Världens mest perfekta väska från Mulberry ca. 8500kr // 4. HTC one mini 3890kr
 
Ett par boots från Acne har jag drömt om länge.. dem är tidlösa och man skulle kunna ha dom hur länge som helst bara man tog hand om dom rätt. Datorfodralet har jag ju bloggat om förut men kan inte släppa det i mina tankar, gillar verkligen mönstret och dessutom är jag i stort behov av just ett datorfodral. Väskan från Mulberry vet jag också att jag bloggat om förut, flera gånger till och med... första gången 2010 om jag inte minns fel så det borde vara dags att slå till snart..hehe!! Och mobilen (SUCK).. min mobil har gått i graven så måste tyvärr skaffa en ny, hatar att skaffa ny elektronik haha. Men iallafall så funderar jag på den ovan som dessutom är väldigt snygg!
 
Får satsa på att be tomten om en ny mobil och datorfodralet iallafall! Bootsen och väskan får jag unna mig någon gång i framtiden (eller så hoppas man på riktigt bra mellandagsrea, haha).
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0