Detaljer från stugan

 
Här kommer lite detaljer från stugan, anledningen till att jag inte visar mer helhetsbilder beror på att jag är allt annat än nöjd med furupanelen..och allt annat i furu!
På andra bilden ser ni ett halsband och ett par örhängen. Halsbandet köpte jag i Kiruna innan jag kom hit och fattade att det var min lärare som gör dessa halsband haha! Det är avgjutna alkottar och jag älskar verkligen det, har använt det halsbandet nästan varje dag! Kommer bättre bilder på det framöver! Örhängena har också någon här på Kristallen AB gjort, dessa vann jag en av de första dagarna i någon tävling!
Näst längst ner ser ni min hjärtvägg, eller iallafall en av dom! beställde hem massa foton jag tagit under åren och satt upp i hjärtform på två av mina väggar! Blev väldigt nöjd med det!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin klocka och fotovägg! :)

2013-09-25 @ 15:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0