By the sea

Kofta - Acne // Klänning - H&M // Solbrillor - Gina Tricot // Väska - Louis Vuitton // Klackar - Jeffrey Campbell
 
Två bilder från igår! Vilken värme det var alltså!! Här på bilderna har jag kofta men den hade inte behövts! På vissa ställen var det 23grader i skuggan. Igår var som sagt familjen + farmor på en liten utflykt! Det var riktigt mysigt med god lunch på Djupvik och fika i solen! 
Idag blir det lunch med tre gamla klasskompisar och sen ska jag hem och fortsätta med mitt rensningsprojekt här hemma!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga glasögon!

2014-04-22 @ 11:54:17
URL: http://www.nattstad.se/sandraingrid
Postat av: jessica

bra val av skor där känner jag

Svar: Den perfekta balansövningen!
Malin

2014-04-22 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0