Josbaren

Igår testade jag och min saknade Sara ett nyöppnat ställe i Visby som heter Josbaren! Riktigt fräscht! Tyckte speciellt mycket om smoothien, riktigt god! Kändes som det nyttigaste jag någonsin ätit till lunch (haha).
Igår var det verkligen full fart... sälja kläder, luncha med sara, köpa lunch till lillebror, posta, ha lektion över internet, städa, avsluta netflix, boka flygresa till Lannis, utlovad filmeftermiddag med lillebror, gå till frisören och så vidare... Hann som ni märkte inte blogga!
Det är väldigt stressigt nu alltihop eftersom min lärare är som hon är. Hade tänkt åka tillbaka till Lannavaara först den 4maj men min lärare tyckte inte det.. så på måndag åker jag tillbaka vilket gör att jag inte hinner allt jag tänkt, men ändå försöker pressa in så mycket som möjligt! Som tur är så är det bara ungefär en månad tills sommarlovet! 
 
Ps. Senare kommer inlägget med diamanten jag köpte i Amsterdam!
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Mysigt! Och ser riktigt gott ut! :)

2014-04-25 @ 13:48:58
URL: http://goforfit.se
Postat av: Nicole

Det såg riktigt smarrigt ut! :)

Svar: Det är riktigt gott och fräscht där!
Malin

2014-05-08 @ 23:30:11
URL: http://xoxonicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0