Nyckelring

Iår så gjorde jag varsin påskpresent till alla familjemedlemmar! Här ovan ser ni min lillebrors present; En nyckelring i koppar och silver föreställande ett skivomslag med hans favoritartist Lou Reed! Han blev väldigt glad och nu vill han att jag ska göra om det till ett halsband! 
Mammas och pappas påskpresenter ska jag visa inom kort!
Ikväll blir det släktmiddag igen men innan dess har jag tänkt att storrensa bland mina grejer i mitt rum, förrådet, källaren och garaget... Hade velat sälja av lite grejer jag inte använder och få råd med något nytt istället! 
Om det är något speciellt ni letar efter i klädesväg är det bara att säga till!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: sofia

Wow, den är verkligen jätte fin!

2014-04-27 @ 20:58:33
URL: http://lettersfromsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0