Stockholm

Fem bilder från mitt favoritcafé Wienercaféet!
 
Min dag startade med att gå upp klockan 6 och fixa det sista i stugan. Vid klockan 8 bar det av till Kiruna och när vi tillslut kom dit testade vi den mycket omnämnda (av media) "dildoglassen"...Den var god och enligt min mening liknade den inte en penis! 
Runt 12 lyfte planet mot Stockholm och när det landade fick jag sitta och vänta på mamma och Jesper i ca. 40minuter! När de tillslut kom så åkte vi för att möta upp pappa i Stockholm city där vi åt, åt, shoppade, åt och shoppade! 
Så glad att äntligen få vara med min familj igen!
Imorgon vid halv 7 går flyget till Amsterdam! Så taggad!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0