Luleå

Här ser ni lite bilder från Luleå! Mest bilder på mat.. hehe men jag älskar mat och det var längesen jag åt riktig restaurangmat så det var verkligen ren lycka och lyx att vara i Luleå och äta på massa olika restauranger! 
Anledningen till att vi var tvungna att åka till Luleå var att vi skulle göra laborationer med våran lärare som håller till i Luleå på universitetet! Vi fick se massor med megastora maskiner, bland annat lasermaskiner! Det var spännande att se alla maskiner och jag tänker nu i efterhand att jag kunde tagit mer kort på det.. men jag var så inne i det hela att jag glömde det helt!
När vi inte var på universitetet så åt vi massor (som ni ser) och shoppade! På sista bilden ser ni att vi hade hittat till en liten loppisbutik som också sålde sjukt mycket sten! Vi spenderade två timmar med att leta sten i alla tiotals lådor och skrymslen på loppisbutiken! 
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0