Food, alcohol, more food, more alcohol

Såhär såg min kväll igår ut!
Hade en superbra kväll med min mamma, min moster och min kusin! Kvällen innehöll nästan konstant skrattande, massor med mat och kanske lite för många drinkar..! Trots att jag är lättpåverkad vad gällande alkohol så mår jag idag bra trots att jag drack ett glas vin och fyra drinkar. Ibland har man tur!
Har varit dåligt med uppdatering men det är mycket att göra nu innan jag åker tillbaka till Norrland på måndag! Det som står på schemat innan måndag:
- Plugga till två tentor
- Packa
- Skaffa allt man behöver för att söka visum till Ryssland
- Spendera så mycket tid med familjen som möjligt!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0