Lately

Några bilder på mina vyer från de senaste dagarna! Den sista bilden med månen tog jag imorse när jag gick till skolan och på den översta bilden så ser ni vilddjuret jag ska vakta nu i någon vecka då hennes matte åker till Gran Canaria (vissa har det bra)! 
Den senaste veckan har jag: Skrivit två tentor, druckit jelloshot, överlevt fredagen med ca 4h strömavbrott, börjat slipa stenar till den nya kursen, haft genomgångar av de nya kurserna, överlevt gårdagen med 10h strömavbrott, skissat smycken och sett obeskrivligt mycket serier med Jessica! 
Just nu är jag helt slut i kroppen efter att ha stått och slipat sten i 7h och varit ute och gått 2km i minus 35grader. Dessutom längtar jag hem så otroligt mycket.
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0