Ordning och reda

När jag var hemma så letade jag genom lådor och skrymslen efter guld och pärlor som jag skulle kunna använda till att göra egna smycken av framöver! Hittade en hel del så jag fick skaffa fram ett par plastlådor med fack så jag kunde sortera upp allt lite! Har just nu en liten back med guld, en liten back med fina råa stenar som jag vill använda som dom är och en back med pärlor, färdigslipade stenar och lite annat! På måndag börjar en ny metallkurs och jag är verkligen supertaggad på att börja göra smycken igen! 
Men innan måndag kommer fredag och det innebär två tentor.. jag har alltså två tentor att göra imorgon och jag är ganska nervös för den ena är riktigt svår! Håll tummarna för mig!
 
 
 
 
 
 
xoxo / M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0