Då var vi här igen

Ja.. då var vi här igen; dåligt med uppdatering! Det blir väl att skylla på det vanliga (alltså kombinationen av jobb, försök till socialt liv, familjemys, kommande akvarellutställning osv)! 
Akvarellerna går bra för tillfället och jag har bara tre kvar att måla innan utställningen! Vill ni se mina akvarellmålningar här på bloggen förresten? För isåfall kan jag fixa det! 
Imorgon är det jobb igen! Längtar till Söndag då jag är ledig och förhoppningsvis kommer ut och kan bada någonstans! Det är ju så himla varmt och skönt att det enda man vill göra hela dagarna är att bada! 
 
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: bråkan

jag minns en som sa att hon va bättre på att uppdatera när hon va hemma eftersom att det fanns mer att skriva om då...

Svar: Jaa alltså de gör ju det... men har aldrig tid och ork samtidigt haha
Malin

2014-07-13 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0