Vårlängtan

Väska - By Malene Birger // Nagellack  - Chanel "holiday" // Blus - Joie // Solbrillor - Gina tricot // Mockasandaletter - H&M premium collection // Jeans - Rag Bone // Klocka - Michael Kors
 
Just nu sitter jag i stugan och tittar ut genom fönstret på det flera decimeter tjocka snötäcket och längtar ihjäl mig efter våren som tydligen har kommit hemma på Gotland men såklart inte här uppe i norr! Vill ha vår nu! Längtar efter att gå ut med mamma och plocka blåsippor, Inviga glassmagasinet och klä mig i lättare kläder. Likt varje vår (och årstid) finns det en del plagg och accessoarer som ligger högst på önskelistan! Väskan och klackarna ni ser ovan är två av de saker som toppar min lista i vår! Hade gärna burit dem likt ovan med blåa toner och gulddetaljer + ett korallfärgat nagellack! 
 
Sen vill jag bara ge er ett litet lördagstips på en tävling på en av mina favvobloggar! På fridabloggar.se kan man tävla om plagg/accessoarer till ett värde av 2000kr från bestofbrands.se! Tävlingen går ut på att välja något av de utvalda plaggen/accessoarerna och sedan göra en optimal vårlook med detta plagg/accessoar! Väskan i collaget ovan är en av de accessoarer man kan vinna (!!) och mitt bidrag till denna tävling ser ni ovan! 
Tävlingen håller på tills imorgon söndag!  
 
Ha en bra lördag!
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0