Pärlring

I den förra metallkursen hade vi en uppgift som gick ut på att göra en halvrund ring, vilken ni ser ovan! När den var bedömd och klar av lärarna (fick högsta betyg på kursen woopwoop) så bestämde jag mig för att sätta på en pärla! Så häromdagen fixade jag ringen och satte på en pärla! 
Dennna vecka har jag gjort en hel del så jag har massa bilder kvar att visa! Tänkte också lägga upp bilder från "labbet" och lite naturbilder för att visa att snön är kvar och att solen är uppe hur länge som helst! Så håll utkik och ha en bra lördag!
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

fin :))

2014-05-03 @ 12:41:48
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Therese Svensson

Oj, vad duktig du är! Gör du smycken på beställning också? Kram

Svar: Tack så jättemycket! Jaaa, jag gör mycket smycken på beställning! kram
Malin

2014-05-08 @ 11:52:12
URL: http://tessays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0