Simple pearl earrings

För ett tag sedan gjorde jag ett halsband med en stor pärla till mig själv (som jag visat i ett annat inlägg). Förra veckan bestämde jag mig för att göra ett par matchande örhängen och här ovan ser ni resultatet! De blev enkla och stilrena vilket jag gillar, så jag är nöjd! 
Just nu är det full fart!
7 stycken smycken ska färdigställas.
2 tentor ska avklaras.
2 inlämningsuppgifter ska bli klara.
2-5 personers grejer ska knölas in i min stuga över sommaren.
1 väska ska packas.
Och allt detta ska jag hinna med innan nästa torsdag, för då bär det av hemåt! 
Så nu är det bara att köra på in i det sista!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh vad fina dem blev! :)

Svar: Tack sofia!!!
Malin

2014-05-20 @ 23:29:56
URL: http://lettersfromsofia.blogg.se
Postat av: Elsa

Du måste lägga ut bilder på hela din stuga!! Även ut ifrån ;)
Skulle vara såååå kul att se!

Svar: Jaa det kanske kommer framöver"!!!
Malin

2014-05-21 @ 13:39:48
URL: http://elsow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0