Guld och oxiderat silver

Igår gick vissa andra projekt inte så jättebra... Så jag tog en paus från dessa projekt och gjorde istället en ring till mig själv av gammalt spillmaterial jag hade! Det blev en enkel rund oxiderad silverring med en 14K guldkula på! Blev faktiskt ganska nöjd. Enkelt och stilrent - precis som jag gillar det! 
 
Igår så fick vi in det sista betyget från de två förra kursena. Med alla rätt på en av tentorna och högsta betyg i båda kurserna (En av kursena kunde man bara få U/G på och den andra U/3/4/5) så är jag väldigt nöjd och lättad över att slippa göra om någonting! Så nu är det fullt ös på de pågående kurserna!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0